GRATIS FRAGT
Ved køb for mere end DKK 500,-
DANSK WEBSHOP
Køb nemt og sikkert
PERSONLIG BETJENING
Ring til os for personlig hjælp
SIKKER BETALING
Dankort, Kreditkort og MobilePay
Handelsbetingelser
Betingelserne for handel på:
Cozy-maison.dk,
Kirkegade 5,
3770 Allinge
tlf. 22 57 57 53
CVR nummer 44 77 88 58
info@cozy-maison.dk
Betaling med kort
Vi modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, e-Dankort, MasterCard, Maestro, Visa, Visa Electron og MobilePay på webshoppen.
Cozy-Maison i Kirkegade modtager VISA/dankort, VISA, VISA Electron, Maestro, kontanter, Mastercard . Beløbet trækkes fra dit kort, når varen afsendes herfra/afhentes.
Vi er tilknyttet en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Derfor kan man ikke kan aflæse dine kort informationer.
Fragt
Du får altid en mail fra os, når pakken sendes herfra.
Fragtfri levering (Fragt kr. 0,00 kr.)
Bestiller du for over kr. 499,00 kr. så betaler Cozy-Maison fragten til nærmeste GLS-shop.
Dette gælder alle varer, der kan sendes som pakke i Danmark (Max 20 kg.).
Møbler og andre store varer er ikke omfattet af fragtfri levering, uanset købssummens størrelse.
Mod tillæg kan du få din fragtfrie ordre leveret hjemme på privatadressen for et tillæg på 49,00 kr. eller på erhvervsadresser for et tillæg på 59,00 kr.
Bemærk, vælg kun levering med omdeling, hvis du er sikker på du har en fuldmagtsaftale med GLS om, at de må stille pakken.
Afhentning ved butikken er selvfølgelig gratis.
Vælg “Afhentning i butik” i leveringsmetode. Jeg kontakter dig på mail eller sms for nærmere aftale, hvis du ikke har skrevet dag/tid på ordren. Varerne afhentes efter aftale på adressen:
Cozy-Maison
Kirkegade 5,
3770 Allinge
kontroller altid vores åbningstider for ikke at gå forgæves.
Levering med GLS
Du får ved bestilling automatisk den billigst mulige fragtmetode vist til levering i Danmark. Pakker afsendes alle hverdage kl. 10.00. Bestiller du efter kl. 09.00 eller i weekenden/helligdage eller under ferie, sendes på den førstkommende hverdag.
Leveringstype (inkl. leveringstid) | Vægtinterval | Pris |
---|---|---|
GLS til pakkeshop (1-4 hverdage) | 0 gram til 1 kg | kr. 35,00 |
1-5 kg | kr. 55,00 | |
5-10 kg | kr. 62,00 | |
10-20 kg | kr. 105,00 | |
GLS til hjemadresse (1-4 hverdage) | 0 gram til 1 kg | kr. 65,00 |
1-5 kg | kr. 84,00 | |
5-10 kg | kr. 95,00 | |
10-20 kg | kr. 135,00 | |
GLS til erhvervsadresse (1-4 hverdage) | 0 gram til 1 kg | kr. 59,00 |
1-5 kg | kr. 75,00 | |
5-10 kg | kr. 95,00 | |
10-20 kg | kr. 180,00 |
Levering af møbler
Når du køber møbler på cozy-maison.dk, kan vi tilbyde levering indenfor 1-5 hverdage med fragtmand.
– Levering på Bornholm koster 199,00 kr.
– Resten af Danmark 499,00 kr.
Forbehold for længere leveringstid ved bestillinger omkring helligdage. Vi bestræber os altid forinden, at oplyse hvilken dag dine møbler bliver leveret.
Husk at afhente din pakke i GLS pakkeshoppen inden 7 dage. Ellers sendes den retur og der pålægges returgebyr.
Møbel returnering i Danmark (Fragt kr. 599,-).
levering er til nærmeste kantsten. Nærmeste kantsten er vej/parkering, hvor en lastbil kan holde og aflæsse frit. Du skal selv sørge for håndteringen fra afsætningsstedet.
vi har desværre ikke levering til Grønland og Færøerne
Vi leverer ikke til lande udover Danmark.
Forbehold ved sygdom og ferie
I ferieperioder kan der gå længere tid, du oplyses altid herom på forsiden af Cozy-maison.dk samt i bestillingsfasen.
Beskadiget indhold
Vi tjekker alle varer inden afsendelse, og kendte fejl og mangler er beskrevet på produkterne. Skulle din vare blive beskadiget under transporten, kontakt os straks på cozy-maison.dk
For at kunne erstatte din vare enten ved at fremsende en ny eller tilbageføre beløbet til dig, skal du kontakte os senest 3 dage efter modtagelsen.
Du bedes gemme den ødelagte vare, AL inde og ydre emballage samt pakkelabel, da billeder af dette skal bruges som dokumentation ved en eventuel erstatningssag. Send venligst billeder på cozy-maison.dk
Har du købt varer på vores webshop, der skal foræres væk som gave, skal du tjekke indholdet ved modtagelsen. Vi kan ikke søge erstatning for beskadiget indhold ved GLS hvis der går mere end 4 arbejdsdage fra modtagelsen.
Internationalt betalingskort
Betaler du med et internationalt betalingskort, reserveres beløbet med det samme. Pengene er reserveret på dit kort eller konto indtil:
vi hæver beløbet, når vi sender varen eller
indtil pengene bliver frigivet ifølge aftale med din kortudsteder
På Mastercard og VISA debetkort reserveres beløbet i op til 30 dage.
Reservation af varer
Du er altid velkommen i butikkens åbningstid får at udse dig en vare, inden du beslutter dig for et køb. Vi reserverer dog ikke, med mindre du i forvejen laver og betaler for ordren.
Fortrydelsesret
Du har som forbruger 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os. Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare, eller får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, og som leveres enkeltvis.
Du skal inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives til cozy-maison.dk
I din meddelelse skal du i emnefeltet skrive “fortrydelsesret”
Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette. I det tilfælde vil en eventuel fragtomkostning blive fratrukket beløbet, der tilbageføres til dig.
Fortrydelse af en del af købet
Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre. Bemærk, du får ikke fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb. Er din ordre fremsendt fragtfrit, og gør fortrydelsen af en del af dit køb, at den ikke længere opfylder kriterierne for fragtfri forsendelse, bliver fragtomkostningen modregnet det beløb, der tilbagebetales.
Returnering Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse, og senest 14 dage efter du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med varens returforsendelse. Køber du en returlabel af os, kan vi aftale, at returfragten fratrækkes returbeløbet.
Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.
Manglende original emballage kan muligvis udgøre en værdiforringelse, så for at være sikker på at kunne modtage alle pengene retur, anbefales det, at varen returneres i original emballage.
Visse varer kan i kraft af deres art ikke returneres med normal post. Dette gælder for møbler og store varer. Udgifterne for returnering forventes højst at beløbe sig til 499,00 kr.
Varens stand når du sender den retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens beskaffenhed, egenskaber og funktion. varen kan med andre ord prøves, som hvis du prøvede den i en fysisk butik, men du må ikke tage den i brug.
Hvis varen er prøvet udover hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.
Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder dit køb, får du det beløb du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.
Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra omkostninger som følge af dit eget valg af en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.
Har vi lavet en foregående aftale om, at returfragt købt via os skal fratrækkes returbeløbet, får du kun refunderet varebeløbet.
Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.
Hvis du fortryder købet, skal du returnere varen til:
Cozy-Maison Kirkegade 5, 3770 Allinge
Du kan også fortryde købet ved at give tydelig meddelelse og aflevere den personligt på ovenstående adresse mod forudgående aftale. Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.
Reklamationsret
Købelovens mangelregler kan finde anvendelse på varekøb. Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation. Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet.
Alle synlige kendte fejl og mangler ved varen, vil være beskrevet på siden. Det er meget vigtigt for mig, at du bliver glad for dine varer. Aftal evt. en tid, hvor du kommer og ser varen, inden du beslutter dig, eller kom i butikkens åbningstider. Ring eller mail gerne før bestilling, hvis du har spørgsmål. Tjek målene på evt. møbler, om de kan være dér hvor du har tiltænkt dig.
Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.
Reklamation og vare-returnering
Ved fejl, mangler eller evt. udeblevne leverancer bedes henvendelse rettet til:
Cozy-Maison
Kirkegade 5
3770 Allinge
Tlf. 22 57 57 53
Udsolgte varer
Skulle det uheldige ske at en bestilt vare er udsolgt, og ikke kan leveres, så bliver du kontaktet på mail eller telefon.
Persondatapolitik
Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige, for at kunne levere varen til dig. Det kan du læse mere om i vores persondatapolitik.
Den dataansvarlige hos Cozy-Maison er indehaver Charlotte Stoltz Nielsen.
Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.
Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være, hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan kontakte os på mail.
Nyhedsbrev
Vil du have besked om udsalg, nyheder og boliginspiration, kan du tilmelde dig vores nyhedsbrev. Der udsendes kun enkelte nyhedsbreve for at undgå spam. Skulle du på et senere tidspunkt ønske at framelde dig igen, gør du det nemt i bunden af nyhedsbrevet.
Klagemuligheder
Hvis du vil klage over dit køb, skal du kontakte Charlotte Stoltz Nielsen på info@cozy-maison.dk
Handelbetingelserne er senest opdateret 01. November 2024.